Aj main ap ko papaya ki khasusiyat btaoo ga. Duniya main bohat say phal ayse hain jin main bohat zayada gazaiyat hai or bohat ziayada vitamin bhe paye jatye hai. Or in main say aik cheez papaya hai is ko urdu main (papita) bhe kaha jata hai or ye aik amm milney wala fruit hai jo duniya kay kisi bhe cony sey mil jata hai or ye humari country main bohat amm hai. Papaya ka podha koi darkht nahe balkay aik overgrown herb hai jo kay jeri booti ki tarha hai. Is herb ko scientifically Herbaceous Perennial kaha jata hai. Ye ziyada ter tropical Places (Elakon) main paye jatay hai. Central America or jis main khas tor per Mexico ko is mazye dar fruit ki paidaishi jaga(Birth Place) kaha jata hai. Papaya main bohat say nutrition paye jatay hai or is ka sub saye fidemand cheez hasma hai (digestion). Papaya main kuch aisy minerals or chemical or vitamin hai jin ko papain kaha jata hai ye proteins ko torny or saf karny kay kam karty hai or ye bohat fidaymand cheez. Papaya bohat he faidaymand cheez un kay liye bhe hai jo apna wazan kam karna chahtay hai (weight lose). To shuru kary ye Qudarti Cheez or apny wazan ko kam karny.
Showing posts with label carotenoids lutein. Show all posts
Showing posts with label carotenoids lutein. Show all posts
Subscribe to:
Posts (Atom)

